
Barbara Śpiewak
- Historia i teraźniejszość–zmiany w zakresie edukacji historycznej i obywatelskiej
- Jak skutecznie aktywizować uczniów na lekcjach WOS?
- „Dzieci z Przemysłowej”– historia niemieckiego obozu w Łodzi
- Podstawowe zasady i techniki udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
- Nauczycielu naucz ucznia uczyć się – style uczenia się
- Wychowania do wartości poprzez kształtowanie postaw obywatelskich i patriotycznych
- Jak małymi krokami budować autorytet nauczyciela?
- Koncepcja przedmiotu Historia i teraźniejszość
- Szkolenie przygotowujące nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy
- Rozwijanie zainteresowań historycznych uczniów poprzez udział w konkursach
- Rok 2022 – Europejskim Rokiem Młodzieży
- Szkolenie przygotowujące nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy - edycja II
- Dokumentowanie awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego
- Dokumentowanie awansu zawodowego na nauczyciela dyplomowanego
- Jak zaprezentować dorobek zawodowy na nauczyciela mianowanego przed komisją egzaminacyjną?
- +Podręcznik jako podstawowy środek dydaktyczny w nauczaniu historii(oferta WSiP)
Magister historii, absolwentka WSP w Krakowie. Wieloletni doradca metodyczny i konsultant WODN, edukator „Nowej szkoły”, ekspert komisji ds. awansu zawodowego, egzaminator matury z historii, nauczyciel dyplomowany, posiada III stopień specjalizacji zawodowej. Autorka i realizatorka wielu form doskonalenia z zakresu pomiaru dydaktycznego, metod aktywizujących, egzaminów zewnętrznych, wdrażania nowej podstawy programowej oraz form terenowych min. do Muzeum Powstania Warszawskiego, Katyńskiego, Muzeum Polin. Inicjatorka seminariów europejskich, licznych konkursów o tematyce historycznej, regionalnej i europejskiej, przewodnicząca komisji konkursu „W imię miłości Ojczyzny”. Autorka wielu artykułów w Forum Nauczycielskim, oraz opinii nt. programu nauczania WOS dla gimnazjum. Aktywna członkini Polskiego Towarzystwa Historycznego – sekcji dydaktycznej.