
Sławomir Stankiewicz
- Awans zawodowy w okresie nauczania hybrydowego
- Awans zawodowy nauczyciela mianowanego ubiegającego się o nadanie stopnia nauczyciela dyplomowanego
- Mentor i opiekun stażu - kompendium wiedzy
- Kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą
- Kompetencje kluczowe z perspektywy nauczyciela i ucznia
- RODO a nauczanie hybrydowe – jak nie naruszać przepisów o ochronie danych osobowych?
- Skuteczne metody i formy pracy z uczniem w nauczaniu zdalnym i stacjonarnym – ćwiczenia
- Modelowanie postaw uczniów – od nauczania do aktywnego uczenia się
- Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o nadanie stopnia nauczyciela mianowanego
- Nauczyciel rozpoczynający pracę – przygotowanie do awansu zawodowego
- Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu
Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze, konsultant WODN w Piotrkowie Trybunalskim, ekspert MEN do spraw awansu zawodowego nauczycieli, edukator MEN w programach „Nowa Szkoła”, „Ocenianie w Nowej Szkole”, „Szkolenie dla Ekspertów MEN wchodzących w skład komisji kwalifikacyjnych i egzaminacyjnych”, „Szkolenie dla Przewodniczących komisji kwalifikacyjnych i egzaminacyjnych”, egzaminator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi, audytor Polskiej Izby Handlu Zagranicznego w Gdańsku do spraw ISO, autor wielu projektów edukacyjnych z zakresu zarządzania oświatą, oceniania zewnętrznego i wewnątrzszkolnego, indywidualizacji nauczania realizowanych w ramach grantów MEN i Łódzkiego Kuratora Oświaty. Inicjator i realizator wielu szkoleń wyjazdowych dla dyrektorów i nauczycieli organizowanych w Niemczech, Francji, Szwajcarii i Austrii. Wieloletni współpracownik wyższych uczelni i ośrodków doskonalenia nauczycieli w zakresie realizacji studiów podyplomowych i kursów kwalifikacyjnych. Autor 13 publikacji w periodykach oświatowych.