
Wiesława Kubicka
- Jak oceniać ucznia z Ukrainy w polskiej szkole?
- Stres w pracy nauczyciela – jak sobie radzić ze zmianami i dbać o kondycję psychiczną?
- Jak „wyrwać” ucznia z sieci?
- Przemoc rówieśnicza – co trzeba wiedzieć, by skutecznie działać?
- Gdy współpraca się nie układa – trudne sytuacje we współpracy z rodzicami
- Co warto wiedzieć o depresji, by efektywnie wspierać uczniów?
- Nauczyciel w obliczu nowych wyzwań wychowawczych
- Lekcje wychowawcze na różne okazje
- Jak sobie radzić ze złością i agresją dzieci w przedszkolu i szkole?
- Jakich dorosłych potrzebują uczniowie po pandemii?
- Na dobry początek – o relacjach, motywacji i pracy z klasą, grupą i rodzicami po pandemii
- Jak nie dać się wypalić? - w poszukiwaniu „motyw-akcji”
- Wykorzystanie metod coachingowych w motywowaniu ucznia
Pedagog, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel dyplomowany, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli, trener programów profilaktycznych dla dzieci, młodzieży i nauczycieli. Ukończyła szkolenia w zakresie treningu interpersonalnego, pracy z dorosłymi, przywództwa edukacyjnego, zarządzania oświatą, audytora wewnętrznego Systemu ISO, pracy z rodzicami w ujęciu systemowym, szkolenia z zakresu wspomagania szkół i placówek, pracy zespołowej, rozwiązywania konfliktów w szkole, coachingu, pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole, wychowania i profilaktyki problemów dzieci i młodzieży, szkolenia z motywowania. Doświadczenie w realizacji ogólnopolskich projektów badawczych i edukacyjnych z obszaru wychowania i profilaktyki, doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji projektów grantowanych, doświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia dla nauczycieli w rozwiązywaniu problemów wychowawczych. Prowadzi szkolenia z obszaru wychowania i profilaktyki.